Urban Monkey to marka soków tłoczonych na zimno i poddawanych działaniu wysokiego ciśnienia (tzw. HPP), które zachowują pełnię swoich wartości odżywczych.
Klient:
Unilever,
marka Urban Monkey
Zakres prac:
dekoracja eventowa
Rok:
2020
Zadanie:
Wykonanie dekoracji eventowej, przedstawiającej hasło marki.
Rozwiązanie:
Zdecydowaliśmy się na dużą dekorację świetlną, która przykuwałaby wzrok już z daleka. Wykonaliśmy wizualizację 3D modelu szyldu, dobraliśmy odpowiednie materiały podkreślające surowy charakter marki. Postawiliśmy też na możliwość łatwego przemieszczania – całą konstrukcję możemy swobodnie przesuwać, dzięki zamontowanym kółkom. Dodatkową mobilność daje możliwość rozłożenia dekoracji na trzy segmenty, dzięki czemu z wysokiej konstrukcji powstaje mniejsza, łatwa do przewiezienia.
Efekt:
Przy użyciu frezarki, spawarki, 88 żarówek oraz prawdziwego talentu, stworzyliśmy świet(l)ną konstrukcję tworzącą motyw przewodni marki – hasło „Wow it’s raw!”. To się nazywa efekt WOW!
Dekorację przedstawialiśmy również
na wizualizacji brandingu punktu sprzedaży.